Gmina Szczurowa 4
Gmina Szczurowa 2
Gmina Szczurowa 3
Gmina Szczurowa 1

Dostawa mebli oraz sprzętu AGD i RTV do budynku grodzkiego w Uściu Solnym – cz. I, II, III

Wyniki postępowania

Dotyczy postępowania :  Dostawa mebli oraz sprzętu AGD i RTV do budynku grodzkiego w Uściu Solnym – cz. I, II, III

Urząd Gminy w Szczurowej uprzejmie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu :

1. Wybrano ofertę złożoną przez Wykonawcę:

- dla części I -  New Life Property Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa

- dla części II -  New Life Property Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa

- dla części III - Partner Działalność Handlowa R. Hebal i L. Hebal, ul. Lwowska 10, 32-820 Szczurowa

W postępowaniu odrzucono  ofertę wykonawcy Elmar Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3,
36-030 Błażowa,  w części II .

Uzasadnienie: Wykonawca  wycofał swoją ofertę, z uwagi na błędy w obliczeniach, nie uwzględnił wszystkich pozycji.

Wszystkie oferty wpłynęły w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym

Streszczenie i porównanie złożonych ofert:

Część I

Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

Data wpływu oferty

Kwota brutto

Punkty

1.

Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki
ul. Lubomira 29A;  62-090 Mrowino

18.01.2022

59 901,00 zł

65,90

2.

TRONUS POLSKA Sp. z o.o. 01-237 Warszawa ul. Ordona 2A

18.01.2022

71 485,60 zł

55,22

3.

Toro Jasnosz Joanna
Breń 64a, 33-140 Lisia Góra

24.01.2022

85 632,60 zł

46,10

4.

New Life Property Sp. z o.o.
ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa

24.01.2022

39 477,50 zł

100

5.

Elmar Anna Karnas
ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa

31.01.2022

71 043,57

55,57

6.

ALDUO Sp. z o.o.
ul. Miłkowskiego 3/301, 30-349 Kraków

1.02.2022 godz. 7.32

67 896,00

58,14

 

Część II

Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

Data wpływu oferty

Kwota brutto

Punkty

1.

Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki
ul. Lubomira 29A;  62-090 Mrowino

18.01.2022

45 510,00 zł

56,49

2.

TRONUS POLSKA Sp. z o.o. 01-237 Warszawa ul. Ordona 2A

18.01.2022

36 226,58 zł

70,96

3.

KAl-SPORT Paweł Kalita
Al. Rejtana 8, 35-310 Rzeszów

24.01.2022

27 675,00 zł

92,89

4.

New Life Property Sp. z o.o.
ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa

24.01.2022

25 707,00 zł

100

5.

Elmar Anna Karnas
ul. 3-go maja 1/3

31.01.2022

13 640,70 zł

odrzucona

6.

Firma Produkcyjno – Usługowo- Handlowa Krzysztof Bieda
ul Piłdsuckiego 43, 34—600 Limanowa

31.01.2022

39 606,00 zł

64,91

7

ALDUO Sp. z o.o.
ul. Miłkowskiego 3/301, 30-349 Kraków

1.02.2022 godz. 7.32

30 996,00

82,94

Część III

Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

Data wpływu oferty

Kwota brutto

Punkty

1.

Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki
ul. Lubomira 29A;  62-090 Mrowino

18.01.2022

7 626,00 zł

46,79

2.

TRONUS POLSKA Sp. z o.o. 01-237 Warszawa ul. Ordona 2A

18.01.2022

14 667,75 zł

24,33

3.

Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak

Gorzeszów 19; 58-405 Krzeszów

18.01.2022

4 646,94 zł

76,78

4.

KAl-SPORT Paweł Kalita
Al. Rejtana 8, 35-310 Rzeszów

24.01.2022

5 842,50 zł

61,07

5.

New Life Property Sp. z o.o.
ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa

24.01.2022

6 125,40 zł

58,25

6.

Partner Działalność Handlowa R. Hebal i L. Hebal
ul. Lwowska 10, 32-820 Szczurowa

25.01.2022

3 568,00 zł

100

7.

Elmar Anna Karnas
ul. 3-go maja 1/3

31.01.2022

6 371,40

56,00

Z Wykonawcą wyłonionym w postępowaniu zostanie podpisana umowa w dniu 04.02.2022 r.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie zgłosi się w wyznaczonym terminie i nie przedstawi na tą okoliczność obiektywnego wyjaśnienia, Zamawiający potraktuje ten fakt jako uchylenie się od zawarcia umowy.

UG Szczurowa


ODPOWIEDŹ  NA  ZAPYTANIE WYKONAWCY - MODYFIKACJA

Szczurowa, dnia 24.2022r.

Dotyczy postępowania pn.: Zapytanie ofertowe na dostawę mebli oraz sprzętu RTV i AGD do budynku grodzkiego w Uściu Solnym

Urząd Gminy informuje, że w przedmiotowym postepowaniu wpłynęło zapytanie o następującej treści:

Pytanie1.

Czy Zamawiający dopuści krzesła o wymiarach:

Wysokość: 800 mm
Szerokość: 470 mm
Głębokość: 520 mm

Pytanie2.

Czy Zamawiający dopuści krzesła o wymiarach:

Wysokość: 840 mm
Szerokość: 395 mm
Głębokość: 540 mm

Pytanie 3.

Czy Zamawiający dopuści krzesła wykonane z rury giętej?

Pytanie 4.

Czy Zamawiając dopuści  krzesła o stelażu wykonanym z rury 16 x 2 mm?

Pytanie 5.

Czy Zamawiający dopuści krzesła o  nogach wychodzących poza obrys siedziska?

Pytanie 6.

Czy Zamawiający dopuści krzesła o wymiarach:

Wysokość: 830 mm
Szerokość: 430 mm
Głębokość: 565 mm

Zamawiający udziela następującej odpowiedzi:

1. Zamawiający dopuszcza krzesła o podanych wymiarach
2. Zamawiający nie dopuszcza krzeseł o podanych wymiarach
3. Zamawiający nie dopuszcza krzeseł wykonanych  z rury giętej
4. Zamawiający dopuszcza wykonanie  stelaża z rury 16x2 mm
5. Zamawiający nie dopuszcza krzeseł o nogach wychodzących poza obrys siedziska.
6. Zamawiający nie dopuszcza krzeseł o podanych wymiarach 

Zamawiający dokonał zmiany specyfikacji technicznej krzeseł, a także modyfikacji terminu składania i otwarcia ofert.

Oferty należy składać w terminie do 01.02.2022 do godziny 9.00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.02.2022 o godz. 9.15

Niniejsza odpowiedź stanowi integralną część postępowania. 

Formularz cenowy część I - modyfilacja

UG Szczurowa

 


Gmina Szczurowa  zaprasza do udziału w postępowaniu na: dostawę mebli  oraz sprzętu AGD i RTV do budynku grodzkiego w Uściu Solnym  w ramach realizacji projektu „Rewitalizacja obiektu grodzkiego w Uściu Solnym”.

Tryb prowadzenia postepowania

1. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129) przy udzielaniu niniejszego zamówienia ustawy Pzp nie stosuje się.

2. Zapytanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z zasadami udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł Urzędu Gminy Szczurowa.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz sprzętu AGD i RTV do budynku grodzkiego w Uściu Solnym  w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja obiektu grodzkiego w Uściu Solnym” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.

Zamówienie obejmuje także  transport,  wniesienie  i montaż.

Opis wymaganych parametrów mebli i sprzętu , ich wykonanie, skład, jakość, ilość oraz typ został szczegółowo wskazany w załącznikach  do niniejszego zapytania ofertowego.

Część I – stoły, krzesła, fotel obrotowy, sofa, pufy
Część II – szafa, biurko, meble kuchenne wraz z zabudową
Część III – czajnik elektryczny, warniki, telewizor


Kod CPV: 39141000-2 – meble i wyposażenie kuchni
Kod CPV:
39710000-2 – elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
Kod CPV: 32300000-6 – odbiorniki telewizyjne

Termin wykonania zamówienia

Wybrany wykonawca dostarczy meble we wskazane miejsce i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
w terminie 2 miesiące od dnia podpisania umowy.
Zamówienie obejmuje także transport, wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż umożliwiający natychmiastowe używanie mebli i sprzętu.

Wynagrodzenie płatne w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury.

Termin związania ofertą  30 dni od dnia złożenia oferty.

Okres gwarancji:  36 miesięcy - meble

                               24 miesiące – sprzęt AGD i RTV

Sposób przygotowania oferty:

Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego w formie pisemnej/elektronicznej w języku polskim. Wypełniony formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć załącznik z wyceną .

Ofertę należy złożyć oddzielnie dla każdej części.

Dopuszcza się złożenie oferty dla kilku części na jednym formularzu, jednak cena musi być wyodrębniona indywidualnie dla każdej części.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.       

 Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy dostarczyć w wersji elektronicznej (skan oferty) na adres poczty elektronicznej: sgiza@szczurowa.pl zgodnie ze wskazanym terminem składania ofert bądź w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego. Składając ofertę w formie pisemnej  Wykonawca powinien umieścić ofertę,
w zamkniętej kopercie. Koperta winna być oznaczona nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowana na  adres: Urząd Gminy Szczurowa  ul. Lwowska 2 32-820 Szczurowa   z dopiskiem: Oferta na dostawę mebli oraz sprzętu AGD i RTV do budynku grodzkiego w Uściu Solnym część ………  – nie otwierać przed dniem 25.01.2022 do godz. 09:15

Termin składania ofert upływa wraz z dniem 25.01.2022 r. o godz. 09:00. Liczy się data rzeczywistego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego bądź na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego.

        Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia, tj. 25.01.2022 o godz. 09:15.  

        O wyborze  najkorzystniejszej oferty ,  Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia oraz zamieści informację na stronie UG  www.szczurowa.pl 
 

Kryteria oceny ofert:

Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:

1)    Cena - waga 100 %,

2)     -  - waga –

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę . Cenę ofertową za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Wycenić należy każdą pozycję. Ogólna wartość zawarta w formularzu cenowym powinna odpowiadać cenie ofertowej zawartej w formularzu ofertowym.

Ceny brutto wskazane w ofercie powinny uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego
i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienie treści złożonej oferty lub dokonać
w niej oczywistych korekt pisarskich i rachunkowych. Przy ewentualnych korektach rachunkowych za właściwe zostaną uznane ceny jednostkowe.

Najkorzystniejsza oferta będzie stanowiła  podstawę do zawarcia umowy, o ile cena tejże oferty nie przekroczy środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zadania.

Zamawiający może unieważnić prowadzone postępowanie bez podania przyczyny.

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Stanisława Giza  tel. 14 632 09 37

Wykonawca składający ofertę powinien posiadać kompetencje lub uprawnienia, zdolność  techniczną lub zawodową, znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia.

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Postanowienia umowy
  3. Formularz cenowy  część I
  4. Formularz cenowy  część II
  5. Formularz cenowy część III
  6. Specyfikacja, rysunki